کانکس تیپ ممتاز

کانکس های تیپ ممتاز مجموعه خانه کانکس بالاترین سطح کیفی از مجموعه تیپ های مرسوم خانه کانکس می باشد. این نوع کانکس به دلیل دارا بودن بدنه و شاسیِ بسیار قوی و سنگین (استفاده از آهن آلات با ضخامت بالاتر)، نمای داخلی و خارجی نزدیک به محیط های ساختمانی ( استفاده از سایدینگ در نمای بدنه و همچنین استفاده از دیوارپوش پی وی سی طرح چوب در نمای داخلی آن)، استفاده از عایق های حرارتی و صوتی مناسب محیط های با شرایط سخت ( مقاوم در برابر گرما، سرما و آلودگی صوتی)؛ بسیار مناسب جهت کاربری هایی از جمله اتاق مدیریت، رئیس کارگاه، محل برگزاری جلسات کارگاهی و کنفرانس ها می باشد.

ردیف آیتممشخصه فنی
1شاسیتیرآهن نمره 16 دور کلاف
2پروفیل کفپروفیل 40*40 سنگین ساوه 15.5 کیلوگرم
3پروفیل بدنهپروفیل 40*40 سنگین ساوه 15.5 کیلوگرم
4پروفیل سقفپروفیل 40*40 سنگین ساوه 15.5 کیلوگرم
5ورق بدنهسایدینگ یا ورق گالوانیزه فرم دار با رنگ الکترواستاتیک یه ضخامت 0.5
6ورق سقفورق گالوانیزه طرح سفال با رنگ الکترواستاتیک به ضخامت 0.5
7تخته کفتخته کف کوریندو درجه 1 هفت لایی 18 میل مالزی
8عایقپشم سنگ با دانسیته 35
9دیوار پوشپی وی سی طرح چوب روکش دار آذران پلاست
10سیستم برقکابل 4*داکت 3*روشنایی دوشعله *کلید مینیاتوری 25 آمپر*4 عدد پریز*پریز تلفن
11آبندیچسب سیلیکونی آلمانی
12کفپوشلمینیت یا آنتی استاتیک پشت نمدی طرح ال جی
13دربUPVC
14پنجرهUPVC
15تزئیناتقرنیز ام دی اف و دور پنجره ام دی اف ترکیه
16قاب بغلدارد
17آبچکاندارد
18کپسول آتشنشانیدارد
19جالباسیدارد
20ساعتدارد
21سایر امکاناتقابلیت نصب سرویس و آشپزخانه تیپ ممتاز + پرده

نکات اجرایی مهم:

ابعاد متداولی که از این نوع کانکس ها در کارگاه ها استفاده می شود ۲/۴۰*۴، ۲/۴۰*۶، ۲/۴۰*۱۲ می باشد. عرض ۲/۴۰ به عنوان عرض مرسوم کانکس ها متداول می باشد. در مواردی که بنا به سفارش مشتری عرض یا ارتفاع کانکس درخواستی تغییر کند می بایست هنگام حمل و جابجایی مواد مربوط به “دستور العمل جابجایی محموله ترافیکی در راه های کشور” به طور کامل رعایت گردد. از آنجایی که مقررات مخصوص به حمل و نقل ترافیکی، به خصوص در حیطه محدودیت های عرضی و اسکورت، مسئله مشتریان است؛ برجسته ترین این نکات، ماده های ۱۸-۲۶ و ۳۶-۴۰ دستور العمل جابجایی محموله ترافیکی، در ادامه ارائه می شود.
بنا بر این دستورالعمل تردد وسایل نقلیه‌ای که ابعاد و اوزان آن‌ها، بدون بار، یا پس از بارگیری محموله، دست‌کم، از یکی از ابعاد یا اوزان زیر، تجاوز نماید، مشمول مقررات این دستورالعمل بوده، و برای تردد آن‌ها، باید پروانه‌ی عبور صادر شود. این‌گونه وسایل نقلیه، در این دستورالعمل، وسایل نقلیه‌ی ترافیکی، محموله‌ی آن‌ها، محموله‌ی ترافیکی، و شرکت‌هایی که با داشتن مجوزهای لازم، مبادرت به حمل‌ونقل این‌گونه محموله می‌نمایند، شرکت‌های حمل‌ونقل ترافیکی، نامیده شده‌اند.

۱ـ عرض: ۲/۶۰ متر (دو متر شصت سانتی‌متر)

۲ـ ارتفاع: ۴/۵۰ متر (چهار متر و نیم)

۳ـ طول:

ـ کامیون دو محور ۱۰متر (ده متر)

ـ کامیون با یدک ۱۲ متر (دوازده متر)

ـ تریلی ۴ چهار محور و بیش‌تر ۵۰/۱۶ متر (شانزده متر و نیم)

۴ـ وزن : ۴۰ تن

مقررات مربوط به عرض

ماده‌ی ۳۶

میزان عرض محموله‌ی ترافیکی، پس از بارگیری، باید به‌نحو مناسب، اندازه‌گیری، و بیش‌ترین عرض، در مورد محموله‌هایی که دارای عرض یک‌سان، در طول وسیله‌ی نقلیه نیستند، به‌عنوان عرض، درنظر گرفته شود.

ماده‌ی ۳۷

بارگیری و حمل محموله‌های ترافیکی، با عرض بیش از ۵ متر، با وسایل نقلیه‌ی دارای بارگیری کفی، ممنوع است. چنان‌چه ضرورت حمل چنین محموله‌هایی وجود داشته باشد، محموله باید، با درنظرگرفتن وزن، توسط کمرشکن مناسب، حمل شود.

ماده‌ی ۳۸

درصورتی‌که عرض کل وسایل نقلیه، بین ۴ تا ۶ متر باشد، به تشخیص پلیس‌راه، یک دستگاه خودرو پلیس‌راه، می‌تواند وسیله‌ی نقلیه را، در مکان‌هایی که تردد وسایل نقلیه، با عرض بین مقادیر فوق، خطرآفرین است، همراهی کند.

بنابراین، در این شرایط، شرکت‌های حمل‌ونقل ترافیکی، موظف هستند تا در مسیر، مراتب را به مامورین پلیس‌راه، اطلاع داده، و نظر پلیس‌راه را، درخصوص لزوم، یا عدم لزوم همراهی، با وسیله‌ی نقلیه، به‌طورکتبی، دریافت دارند.

ماده‌ی ۳۹

درصورتی‌که عرض محموله‌ی ترافیکی وسیله‌ی نقلیه، بیش از ۶ متر باشد، یکی از وسایل نقلیه‌ی متعلق به پلیس‌راه، وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی را، در طول مسیر، همراهی، و درصورت لزومف نسبت به هدایت ترافیک سایر وسایل نقلیه، و توقف احتمالی آن‌ها، اقدام می‌نماید. بنابراین، شرکت‌های حمل‌ونقل ترافیکی، موظف هستند تا در طول مسیر، هماهنگی‌های لازم را، با پلیس‌راه محل، به‌عمل آورند.

تبصره‌ی یکـ در راه‌های فرعی، راه‌های روستایی، و راه‌هایی که نظارت پلیس‌راه، به‌صورت دایم در آن‌ها صورت نمی‌گیرد، شرکت حمل‌ونقل ترافیکی، موظف است تا یکی از اسکورت‌های آموزش‌دیده را، با تمامی تجهیزات، و علایم هشداردهنده‌ی مناسب، به‌کار گمارده، و نسبت به هدایت دیگر وسایل نقلیه، اقدام کند.

تبصره‌ی دوـ مامورین پلیس‌راه، می‌توانند درصورت تشخیص، فعالیت اسکورت مربوط به تبصره‌ی یک این ماده راه، به‌عهده گیرند، و شرکت حمل‌ونقل ترافیکی نیز، موظف به همکاری، می‌باشد.

ماده‌ی ۴۰

درصورتی‌که محموله‌ی ترافیکی، به‌دلیل داشتن عرض کم‌تر از عرض بارگیر وسیله‌ی نقلیه، درکنار هم قرار گرفته باشد، تحت هیچ شرایطی، نباید از بغل وسیله‌ی نقلیه، بیرون بماند.

علایم هشداردهنده و اسکورت

ماده‌ی ۱۸

برای حرکت وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، باید خودروهای سواری، یا وانت اسکورت، با علایم و تجهیزات هشداردهنده، دیگر وسایل نقلیه را، از تردد وسایل نقلیه‌ی ترافیکی، آگاه نمایند. به‌این منظور، خودروهای اسکورت، به‌نحو زیر تعیین می‌گردد:

الف) اگر وزن کل (وسیله‌ی نقلیه با محموله) وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، بیش از ۵۰ تن، و تا ۶۲ تن باشد، یک خودرو، و اگر بیش‌تر از ۶۲ تن باشد، دو خودرو، برای اسکورت لازم است.

ب) اگر طول کل وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، بیش از ۲۰ متر، و تا ۲۲ متر باشد، یک خودرو، و اگر بیش‌تر از ۲۲ متر باشد، دو خودرو، برای اسکورت لازم است.

تبصره‌ی یکـ تعداد خودروهای اسکورت لازم برای هر وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، برابر با حداکثر مقادیر حاصله از بندهای الف تا ج این ماده می‌باشد. با وجود این، تردد در قسمت‌هایی از مسیر که، خطوط رفت‌وبرگشت آن‌ها، از هم جدا شده باشند، حداکثر یک خودرو، به‌عنوان تعداد اسکورت، در آن قسمت از مسیر، تعیین می‌گردد، حتا اگر، بیش‌ترین تعداد اسکورت، براساس بندهای الف تا ج، دو دستگاه باشد.

تبصره‌ی دوـ خودروی اسکورت وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، تنها باید از نوع سواری، یا وانت، بدون نقص فنی باشد و استفاده از انواع دیگر وسایل نقلیه، نظیر مینی‌بوس، ون، و …، به‌عنوان اسکورت، ممنوع است.

ماده‌ی ۱۹

خودرو اسکورت، باید دارای علایم و تجهیزات زیر باشد:

۱ـ چراغ گردان، به‌رنگ زرد، که وسط سقف نصب شده باشد

۲ـ تابلویی که روی آن، کلمات احتیاط، و محموله‌ی ترافیکی، نوشته شده باشد

۳ـ یک عدد پرچم قرمزرنگ، به ابعاد ۵۰×۵۰ سانتی‌متر، با دو خط شبرنگ، به‌عرض ۵ سانتی‌متر، مطابق با استاندارد EN۴۷۱، که در سمت چپ ستون وسط خودرو، نصب شده باشد

۴ـ چراغ چشمک‌زن الکتریکی، از نوع آذرخشی (XENON)

۵ـ جعبه‌ی کمک‌های اولیه‌ی درمانی

۶ـ یک عدد کپسول آتش‌نشانی ۴ کیلویی، از نوع بالن داخل، دارای تاریخ اعتبار مصرف

ماده‌ی ۲۰

وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، باید دارای لوازم و تجهیزات زیر باشند:

۱ـ چهار عدد چراغ چشمک‌زن الکتریکی، از نوع آذرخشی (Xenon)

۲ـ چهار عدد مثلث شب‌رنگ، یا تابلو سه‌وجهی

۳ـ دو عدد گوه، برای ثابت نگه‌داشتن وسیله‌ی نقلیه، هنگام توقف

۴ـ یک عدد جعبه‌ی کمک‌های اولیه‌ی درمانی

۵ـ یک عدد کپسول آتش‌نشانی، با ظرفیت دست‌کم ۶ کیلو، از نوع بالن داخل، دارای تاریخ اعتبار مصرف

تبصرهـ انرژی چراغ‌های الکتریکی بند ۱، باید مستقل از باطری خودرو تامین گردد.

ماده‌ی ۲۱

چنان‌چه وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، محموله‌ای با عرض بیش از ۴ متر را حمل می‌نماید، باید چهار گوشه‌ی طرفین محموله، با چراغ‌های گردان، یا چشمک‌زن آذرخشی (Xenon)، مشخص شود. درصورتی‌که عرض محموله، از مقدار فوق تجاوز ننماید، ولی طول کل محموله، و وسیله‌ی نقلیه، بیش از ۲ متر باشد، دو گوشه‌ی عقب طرفین محموله، باید با چراغ‌های گردان، یا چشمک‌زن آذرخشی (Xenon)، مشخص شوند.

تبصرهـ وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، که تردد آن‌ها، براساس مفاد این دستورالعمل، نیاز به همراهی اسکورت نداشته باشند، با هر ابعاد و اوزانی، باید مجهز به دو عدد چراغ چشمک‌زن، از نوع آذرخشی (Xenon)، یا چراغ‌گردان، به‌رنگ زرد، نصب شده، یکی روی اتاق وسیله‌ی نقلیه، و دیگری، در انتهای محموله باشد.

ماده‌ی ۲۲

چراغ‌های جلوی وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، و اسکورت‌های آن‌ها، باید درحین حرکت، روشن باشند.

ماده‌ی ۲۳

درصورتی‌که، یک خودروی اسکورت، برای همراهی وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، تعیین گردد، خودرو باید در جلوی وسیله‌ی نقلیه، حرکت کند. درصورت تعیین دو خودروی اسکورت، برای وسیله‌ی نقلیه، یک خودرو باید در جلو، و دیگری در عقب وسیله‌ی نقلیه، حرکت کند.

تبصرهـ در مسیرهایی که خطوط رفت‌وبرگشت آن‌ها، از یکدیگر جدا شده‌اند، خودروی اسکورت، باید در عقب وسیله‌ی نقلیه، حرکت کند.

ماده‌ی ۲۴

خودروی اسکورتی که در جلوی وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی حرکت می‌کند، ملزم است فاصله‌ای حداکثر تا ۱۵۰ متر، وخودروی اسکورتی که در عقب وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی حرکت می‌کند، ملزم است فاصله ای حداکثر تا ۱۰۰ متر را، با وسیله‌ی نقلیه‌ی ترافیکی، در طول مسیر، حفظ کند.

ماده‌ی ۲۵

وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، تنها مجاز به توقف در پارکینگ‌های مناسب می‌باشند، و هنگام توقف وسایل نقلیه، باید با استفاده از گوه، ثابت نگه داشته شوند. پارکینگ مناسب، به محلی اطلاق می‌گردد، که لبه‌ی بار، یا وسیله‌ی نقلیه، پس از توقف در آن، حداقل ۳ متر از لبه‌ی راه، فاصله داشته باشد.

تبصرهـ درصورت بروز موارد خاص و اضطراری، که وسیله‌ی نقلیه، در مکانی غیر از مکان‌های فوق، مجبور به توقف ‌شود، رعایت موارد زیر الزامی است:

۱ـ درصورت توقف وسیله‌ی نقلیه در شب، یک چراغ الکتریکی، به فاصله‌ی ۷۰ متر از جلو، یکی به فاصله‌ی ۷۰ متر از عقب، و دو عدد، در پهلوی وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، در سمت جاده، قرار گیرد.

۲ـ درصورت توقف وسایل نقلیه در روز، یک مثلث شب‌رنگ، به فاصله‌ی ۷۰ متری از جلو، یکی به فاصله‌ی ۷۰ متری از عقب، و دو عدد، در پهلوی وسیله‌ی نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، و در سمت جاده قرار گیرد.

ماده‌ی ۲۶

کلیه‌ی راننده‌گان، و خدمه‌ی همراه وسایل نقلیه‌ی حامل محموله‌ی ترافیکی، و اسکورت‌های آن‌ها، درصورت توقف وسیله‌ی نقلیه، یا انجام عملیات حمل‌ونقل، و کنترل‌های لازم، موظف به استفاده از لباس‌های شب‌رنگ، و روزرنگ، مطابق استاندارد EN۴۷۱ می‌باشند.

ا کانکس انواع کانکس خرید کانکس خرید کانکس دست دوم سازه سازه ویلایی سازه پیش ساخته شرکت  فروش کانکس قیمت کانکس قیمت کانکس ویلایی مشخصات، کانکس، سازه ویلایی، ویلا، ویلایی، کانکس ویلایی پیش ساخته کانکس پانلی کانکس پیش ساخته کانکس چرخدار کانکس کامپوزیتی کمپ  اجرای ضد پیش ساخته ساندویچ پانل طرح سفال شاسی دور کلاف صعب العبور طرح چوب فایبر سمنت فروش کانکس فلکسی برد مدولار معدن نصب یک روزه نمای کامپوزیت ویلا ویلای پیش ساخته پلانک پنجره دوجداره کاسیانو کانکس کانکس اداری کانکس ثابت کانکس سرویس بهداشتی کانکس سیار کانکس فنی کانکس مدیریتی کانکس مسکونی کانکس مهندسی کانکس نگهبانی کانکس ویلایی کف بتن کنترل حضور غیاب کنترل کیفیت گیت کنترل

کانکس – اتاقک و کیوسک در تهران کانکس – اتاقک و کیوسک در کرج کانکس – اتاقک و کیوسک در مشهد کانکس – اتاقک و کیوسک در اصفهانکانکس – اتاقک و کیوسک در قم کانکس – اتاقک و کیوسک در قزوین کانکس – اتاقک و کیوسک در تبریز کانکس – اتاقک و کیوسک در شیراز کانکس – اتاقک و کیوسک در ارومیه کانکس – اتاقک و کیوسک در همدان کانکس – اتاقک و کیوسک در کیش کانکس – اتاقک و کیوسک در رشت کانکس – اتاقک و کیوسک در اردبیل کانکس – اتاقک و کیوسک در اهواز ایستگاه دوچرخه رستوران سیار سازه سازه ویلایی سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی سیار عکس کانکس ویلایی نیروی انتظامی سیار هیدروپونیک کامپوزیت کانکس کانکس BTS کانکس آبدارخانه کانکس اداری کانکس استانداردکانکس ایستگاه دوچرخه کانکس ثابت کانکس  کانکس ساندویچ پانل کانکس ساندویچ پانلی کانکس سرویس بهداشتی کانکس فروشگاهی کانکس فست فود کانکس مخابراتی کانکس مدیریتیکانکس نگهبانی کانکس نیروی انتظامی کانکس ویلایی کانکس چرخدار کانکس چوبی کانکس کارگاهی کانکس کارگری کانکس کامپوزیتی کمپ کیوسک نگهبانی گالری سازه ویلایی گالری کانکس آبدارخانه گالری کانکس ثابت گالری کانکس ساندویچ پانلی گالری کانکس سرویس بهداشتی گالری کانکس نگهبانی گالری کانکس چرخدار گالری کانکس کامپوزیتی